/Files/images/DSC00108.JPG

Максимчук Віта Олександрівна- вихователь з образотворчої діяльності,повна вища освіта, кваліфікаційна категорія - "спеціаліст першої категорії"

Проблема над якою працює : «Нетрадиційні техніки, як засіб розвитку творчої уяви дітей».

Інноваційні форми роботи та технології, що використовує - Програма художнього виховання,навчання і розвитку дітей 2 – 6 років «Кольорові долоньки» І.О. Ликової
Науково-педагогічна література, якою користується при підготовці до проведення різних форм організації життєдіяльності дітей – І.О. Ликова Образотворча діяльність в дитячому садку молодша група методичний посібник; І.О. Ликова Образотворча діяльність в дитячому садку старша група методичний посібник; Л.Б.Фесюкова Зустрічі з великими педагогами та художниками; В. Федієнко, О Чемеренко Образотворче мистецтво; Демонстраційні альбоми – Предметне малювання молодша група 3 – 4 роки, середня група 4 – 5 років;Демонстраційний альбом - Сюжетне малювання молодша група 3 – 4 роки, середня група 4 – 5 років…

Педагогічне кредо:

Діти повинні жити в світі краси, гри, казки, музики,малюнка,фантазії,творчості.

Краса боятися незвична,
Бо звикла вірити, що вічна...
Кожна людина, яка б вона сильна, цілеспрямована, практична не була,
прагне до досконалості, до краси.... Їй потрібно те життєдайне джерело, яке б наповнювало душу енергією, розум – мудрістю, а життя – красою...
Звичайно, цю важливу роль, відіграє мистецтво. Людина, яку надихнули ніжні звуки чудової мелодії, неперевершений спів поезії, а чи незабутній, різнобарвний слід пензля на полотні, здатна на справді великі справи. Великі справи починаються з малого, великі люди виростають з маленьких дітей. Для вихователя наші дошкільники – то великий безмежний світ, який вони намагаюся наповнити різнокольоровими фарбами, незвичними фантазіями, чудернацькими формами. Ми ведемо їх за собою у Веселковий світ мрій.
Адже, як відомо, дитя, яке ще не вміє зв’язно говорити, висловлювати свої думки, вже намагається чи то на клаптику паперу, чи то на стіні будинку, намалювати деякі невідомі йому штрихи, або з охотою береться до розфарбовування кольоровими олівцями замальовок...
Не вміючи читати, писати, дошкільнятко уже чудово малює. І для того, щоб дитина бачила, цінувала прекрасне в людських стосунках, а саме добре відношення, ми допомагаємо розвиватися всьому позитивному, що є в дитині. Дитину можна зобразити у вигляді кола, розділеного на дві нерівні частини. Одна з них чорна, інша – біла. При правильному вихованні, біла частина кола повинна збільшуватися за рахунок чорної. В ідеальному випадку все коло повинно стати абсолютно білим. І в цьому білому колі знаходяться найкращі моральні почуття дитини.
Уміймо бачити і дарувати красу! Учімося створювати її! І тоді світ
неодмінно стане привабливішим, привітнішим та досконалішим...

"Нетрадиційні техніки, як засіб розвитку творчої уяви дітей"

Кiлькiсть переглядiв: 771

Коментарi