2024-01-09
Навчання дітей читанню за методикою М.О. Зайцева, яке органічно поєднується з розумовим, естетичним та емоційним розвитком дитини, позбавляє навчальну діяльність до школярика пресингу, примусовості, надає їй ігрового, природного характеру. Педагогами не ставиться завдання в оволодінні дітьми технікою читання, вони прагнуть зробити так, щоб навіть у дитячому садку читання стало духовною потребою дитини.
Метод М.Зайцева допомагає дітям найкраще перейти від ігрової діяльності до навчальної, задіює механізми впливу позитивних емоцій «самовідкриття» на засвоєння матеріалу. Власне засвоювати нічого і не потрібно. Діти занурюються у гру. Гра - це інтерес, ініціатива, власний вибір дитини, її боротьба і ігровій змагальній ситуації.
Запропоновані завдання діти виконують легко та невимушено, адже вони відповідають життєво важливим інтересам маленької дитини, націленим на пізнання світу в грі, в русі, в радості успіху, надають можливість досягти вражаючих результатів. Відсутність негативних емоцій, будь-якого навантаження на очі та хребет зберігає здоров’я малюків.
Різноманітні ігри з кубиками, таблицями, складовими картками формують у дітей грамотність. Діти швидко, легко і без напруги оволодівають такими складними вміннями, як читання і «письмо», що значно полегшить їм навчання в школі.