Педагогічна рада з проблеми "Рання профорієнтація дошкільників"

2018-03-15

/Files/images/IMG-1b60fca4d463de0dd4bd173d1edd0dd1-V.jpg
15 березня в дошкільному навчальному закладі пройшла педагогічна рада з проблеми "Формування у дощкільників базових знань про професії в умовах модернізації змісту дошкільної освіти"

РАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ДОШКІЛЬНИКІВ –завдання сучасної педагогіки

«Для того, щоб ніхто не помилився у виборі професії, яка над усе підходить природному хисту, государю варто було б виділити уповноважених людей великого розуму і знань, які відкрили б у кожного його хист ще в ніжному віці. Слід було б встановити такий закон: нехай юрист не займається лікуванням, а медик – адвокатською справою, тесля не займається землеробством, а швець – архітектурою; нехай кожен займається тільки тим мистецтвом, до якого має природний хист».

/Files/images/IMG-66b8ec4bc9fe18d5627ef58bcac8fc2d-V.jpg

В основі поняття «рання профорієнтація дітей дошкільного віку» лежить безумовне розуміння ними суспільного значення праці взагалі і професійної праці зокрема, яке досягається шляхом тривалої і складної педагогічної роботи і є як би етапом, а також одним з аспектів у формуванні образу світу, і як передетапом первинного професійного вибору. Визначення змісту поняття «рання профорієнтація дошкільників» розуміється нами як спеціально організоване інформування дошкільників про світ професій засобами ігрової діяльності, що створює у дітей певний досвід професійних дій, професійної поведінки. Рання професійна орієнтація дозволяє спроектувати у дошкільників професійне становлення «образу Я».

/Files/images/IMG-ce135dfbc890993d699215ac18000e8d-V.jpg

Ми бачимо, що у суспільстві дедалі зростає рівень вимог щодо професіоналізму та фахової підготовки спеціалістів. Життя вимагає від людини вміння орієнтуватися в навколишньому світі, шукати інформацію, бути компетентним в обраній справі, працювати в команді, приймати нестандартні рішення. Тому профорієнтація мусить стати повноцінним навчальним курсом, який молодь буде вивчати протягом свого становлення: від дитячого садка до професійно-технічного чи вищого навчального закладу. Освіта не лише озброює сумою знань чи виховує певні навички, але й «відкриває людині саму себе», виявляє й розвиває її здібності, генетичні задатки, формує потреби й інтереси до майбутньої професії. Саме завдяки освіті особистість знайомиться з основами майбутньої професії і свідомо здійснює свій вибір.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi