• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка завідувача

/Files/images/DSC01613.JPG

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
О.Уальд


/Files/images/джддлдes.jpeg

Клуб завідувачів

з проблеми:"Мнемотехніка. Технологія ефективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти"

Звіт керівника за 2019-2020 н.р.

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних , загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» звітую про свою діяльність за 2019 - 2020 н.р. перед педагогічним колективом, батьківським комітетом та громадськістю.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №3 «Веселка» знаходиться у підпорядкуванні управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, розташований за адресою провулок Івана Гонти, 11-а.

Дошкільний навчальний заклад знаходиться в типовому приміщенні. Стан матеріально-технічних умов в дошкільному закладі задовільний.

Організація навчально-виховного процесу в закладі здійснюється відповідно до Закону України « Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти, Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», парціальної програми «Навчання читанню дітей старшого дошкільного віку за методикою Миколи Зайцева», та програми з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки «Цікаві шашки», та корекційних програм.

Провідною діяльністю в дошкільному закладі є пошук власного стилю, забезпечення особистісно-орієнтованої моделі організації педагогічного процесу. Методична робота в дошкільному закладі в 2019 - 2020 н.р. була спрямована на вирішення таких пріоритетних завдань:

- продовжити роботу по створенню сучасного предметно-просторового розвивального середовища,сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини;

- спрямувати роботу педагогічного колективу щодо соціального розвитку, формування у дітей навичок спілкування і ефективної взаємодії з однолітками та дорослим шляхом використання інтерактивної взаємодії;

- спрямувати діяльність педагогів дошкільного закладу на формування розмовного мовлення дітей шляхом використання сучасних технологій розвитку зв’язного мовлення, прозових та поетичних авторів, кращих зразків малих фольклорних жанрів;

- забезпечити методично-психологічний супровід наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах НУШ.

З даних проблем були проведені педагогічні ради.

В дошкільному закладі було проведено методичне об'єднання для інструкторій зфізичного виховання закладів дошкільної освіти міста з проблеми: «Організація роботи з фізичного розвитку в групах молодшого та раннього віку». На базі дошкільного закладу в місті успішно працював консультпункт «Екологічне виховання як засіб активації пізнавальної діяльності молодших докішкільників». З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки курси підвищення кваліфікації при комунальному навчальному закладі Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» пройшли наступні працівники: вихователі – Гоменюк В.В.., Максимчук В.О., Хворостяна Л.А., Паламарчук Л.П.. У доборі форм і методів організації роботи педагоги проявляють власну ініціативу, творчість, самостійний пошук.

Вчитель-логопед Бойко Л.П. взяла участь у II щорічній Всеукраїнській конференції «Освіта дітей з ментальними порушеннями. Права та проблеми», у міжнародній конференції з супроводу дітей із інвалідністю та підтримки їхніх родин «Кращий старт».

Вчитель-логопед Бондаренко Н.В. брала участь у IV всеукраїнському семінарі для педагогів дитячих центрів «Щаслива родина»; фестивалі педагогічних ідей для корекційних педагогів; конференції «Немовленнєві діти».

Педагоги дошкільного навчального закладу висвітлили свій досвід роботи на шпальтах всеукраїнських видань.

Завідувач Щербак В.П. :

- публікація в журналі Видавничої групи «Основа» «Логопед» №2 (98). «Птахи. Диференціація звуків (с) – (ш). Використання таблиць мнемотехніки.

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «Кольорове літо у «Веселці» (творчий доробок педагогів).

Вчитель-логопед Бойко Л.П.:

-публікація в журналі Видавничої групи «Основа» «Логопед» №2 (98). «Птахи. Диференціація звуків (с) – (ш). Використання таблиць мнемотехніки

Вихователь Максимчук В.О.:

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «Квітуча галявина. Зустріч веселих кольорів» (конспект інтегрованого заняття з використанням кольоротерапії та нетрадиційних технік малювання).

- публікація в журналі Видавничої групи «Основа» «Логопед» №4 квітень 2019 «На гостину до хмаринки та сонечка» (інтегроване заняття з використанням нетрадиційних технік, пальцевого живопису та мнемотехніки для дітей молодшого віку).

Вихователь Колногузенко Л.В.:

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «Сяйвом сонця все залите, в нас гостює справжнє літо» ( конспект інтегрованого заняття з розвитку мовлення).

Вихователь Цвях І.П.:

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «В гості до Горобиноньки» ( конспект інтегрованого заняття з екологічного виховання з використанням нетрадиційних технік малювання).

Вихователь Глеваська Н.В.:

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «Кольорове літо у вишиванці» ( конспект інтегрованого заняття з народознавства з використанням нетрадиційних технік малювання).

Вихователь Хворостяна Л.А..:

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «Сонечко, сонечко, ти прийди до нас» ( конспект інтегрованого заняття з використанням нетрадиційних технік малювання).

Вихователь Паламарчук Л.П..:

- Бібліотечка вихователя дитячого садка

травень 5' 2019 «Мандрівка у літо» ( конспект інтегрованого заняття з екологічного виховання та образотворчої діяльності).

В дошкільному навчальному закладі створені сприятливі умови для комфортного перебування дітей дошкільного віку. Розвивальне середовище закладу доцільне, зручне, інформативне, створює образ того чи іншого процесу, налаштовує на позитивні емоції, добре впливає на світосприйняття і самопочуття, забезпечує гармонійні відносини між дитиною та навколишнім світом. Педагоги організовували життя в групі так, щоб діти могли гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями іграшок та ігор, адже гра провідний вид діяльності дітей.

Віта Щербак, Ольга Кірюшкіна, Лариса Бойко

- Посібник «Мнемотехніка для дошкільнят» , серія «Бібліотека «Шкільного світу», 2019,

Віта Максимчук, Людмила Колногузенко

- Бібліотечка вихователя дитячого садка,

травень 5`2020 «Фантазуєм, оживляєм – гарних друзів потім маєм!», «Горобинонька у різні пори року» (ранкові тзустрічі для дітей старшої групи».

Фізичний розвиток дітей - пріоритетний напрям у роботі дошкільного закладу. Завдання і зміст фізичного виховання визначаються Базовим компонентом дошкільної освіти та програмою «Українське дошкілля». Здійсненню завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку сприяє створення оптимального рухового режиму, наявність інструктора з фізкультури, спортивної зали та спортивного майданчика.

Колектив закладу, реалізуючи програму «Українське дошкілля» , велику увагу приділяє формуванню у дітей знань, умінь, навичок по відношенню до навколишнього світу.

З метою забезпечення наступності в роботі з дітьми старшого дошкільного віку та учнями перших класів педагогічні працівники продовжували впроваджувати в практику роботи дошкільного закладу нові форми взаємодії між дитячим садком та школою.

Протягом навчального року працівники дошкільного закладу на практиці утверджували пріоритетність дошкільної ланки в єдиній системі неперервної освіти, основним важелем якої є своєчасне становлення і повноцінний розвиток особистості. На виконання Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 року успішно здійснювався соціально- педагогічний патронаж.

Дошкільний заклад успішно співпрацює з ЗСО №17, на базі нашого закладу в цьому році функціонувало два перших класи.

З метою розвитку природних нахилів, здібностей, інтересів дітей та побажань батьків протягом року функціонували гуртки «Читайлик» (навчання дітей читанню), «Веселі музиканти» (музичне виховання), «Веселкові барви» (образотворча діяльність). Діти та педагогічні працівники дошкільного закладу прийняли участь у міському шаховому турнірі та фестивалі дитячої творчості «Веселі нотки».

Протягом навчального року в дошкільному закладі продовжувалась робота по впровадженню інформаційних технологій з освітній процес. Для представлення інтересів дошкільного закладу в глобальній мережі, отримання доступу користування інтернетом до інформаційних та наукових ресурсів, розвитку зв'язків з іншими закладами освіти, отримання оперативної інформації всіма учасниками освітнього процесу працював Веб-сайт дошкільного закладу. Педагоги дошкільного закладу уміють орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб. На сайті представлена інформація не тільки про роботу дошкільного закладу в цілому, а й висвітлена робота кожної вікової групи. Але ще залишається проблемою недостатність комп'ютерів та мультимедійного забезпечення для організації освітньо-виховного процесу на належному рівні в умовах інформаційної освіти.

Дошкільний заклад повністю забезпечений педагогічними кадрами. Педагогічний колектив складає 32 особи, з них:

· Повна вища педагогічна освіта 15 (47%);

· Неповна вища педагогічна 14 (44%);

· Базова вища 3 (9%) .

За результатами атестації:

· Спеціаліст вищої категорії – 7 ( 21%);

· Спеціаліст першої категорії – 2 (6%);

· Спеціаліст другої категорії – 2 (6%);

· Звання «вихователь-методист» - 3 (9%);

· Звання «старший вихователь» - 1 (3%);

· 11 тарифний розряд – 9 (28%);

Підбір і розстановка педагогічних кадрів має велике значення як у роботі з дітьми так і колективу в цілому. При комплектуванні груп педагогічними кадрами враховуємо психологічну сумісність педагогів, рівень їх професійної майстерності, досвід роботи, ділові якості тощо. Адміністрацією закладу створюються необхідні умови, які сприяють росту та удосконаленню професійної майстерності педагогів. Стимулювання якості педагогічного процесу, підвищенню відповідальності педагогічних працівників за результати виховання дошкільників сприяє планове, один раз на п'ять років, проведення атестацій педагогічних працівників.

Медичне обслуговування дітей в дошкільному закладі проводиться згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 14.06.2002р. № 826 «Порядок медичного обслуговування дітей в дошкільних навчальних закладах». Обслуговування дітей в ДНЗ включає проведення обов'язкових медичних оглядів. Медичне обслуговування здійснюється старшою медсестрою Маковецькою Н.М., медичною сестрою з дієтичного харчування Рейзлер Н.М..

Медичні працівники дошкільного закладу щорічно проводять моніторинг стану здоров'я, фізичного та нервово-психічного розвитку дітей, надають їм невідкладну медичну допомогу, організовують і проводять медичні огляди, у тому числі, поглиблені, профілактичні та лікувально-оздоровчі заходи, оцінюють їх ефективність, здійснюють контроль за виконанням санітарно- гігієнічного та протиепідемічного режиму, стежать за вчасним проходженням працівниками медоглядів.

Харчування дітей з дошкільному закладі проводиться відповідно до «Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, МОЗ України 17.04.2006р. №298/227 та Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, які регулюють важливі питання організації харчування дітей, санітарно-гігієнічні вимоги до продуктів харчування та порядку роботи харчоблоку, сприяють покращення якості та ефективності організації харчування вихованців.

В дошкільному закладі створені безпечні умови перебування дітей та дорослих у відповідності з Інструкцією з охорони безпеки життєдіяльності в дошкільному закладі. Організація роботи з питань охорони праці, пожежної безпеки здійснюється згідно вимог техніки безпеки, пожежної безпеки та посадових інструкцій. Протипожежний стан закладу задовільний. Протягом навчального року інструктаж з працівниками здійснювався згідно графіка. Травматизму за 2019-2020 н.р. серед дітей та працівників ДНЗ не зареєстровано.

Основна концепція, якої дотримується колектив дошкільного закладу в своїй діяльності: любов і повага до кожної дитини. Працівники закладу докладають багато зусиль для створення психологічного комфорту, щоб діти відчували себе щасливими, зрозумілими, захищеними.

Важливим напрямком своєї діяльності адміністрація та колектив закладу вважає співробітництво з родинами вихованців. Враховуючи умови сьогодення, для покращення освітньо-виховної роботи, матеріально-технічної бази, для конкурентно-спроможності в умовах ринкової економіки великий внесок в роботу ДНЗ зробили батьки вихованців. В дошкільному навчальному закладі функціонує благодійна організація «Благодійний фонд «Веселка в долоньках» , відомості про діяльність якої можна знайти на сайті fond.osvita-bmr.com.

Придбано м'який інвентар на суму 43068 грн., медикаменти на суму 2356.86 грн. ,для прання білизни батьками були закуплені миючі засоби, господарчі товари на суму, меблі на суму 58081 грн.82 коп, канцтовари на суму 10000 грн., будівельні матеріали на суму 21000 грн.

Всі матеріальні цінності оформлено документально згідно вимог бухгалтерського обліку.

Завдяки батькам для ігор дітей був завезений пісок .

Адміністрація та батьківський комітет дошкільного закладу систематично проводили звітування про використання благодійних та спонсорських коштів перед педагогічним колективом, радами та батьківською громадськістю. Інформація про звітування висвітлюється щомісячно на сайті ДНЗ в рубриці «Фінансова звітність».

Завдяки спільній злагодженій роботі батьків, спонсорів та працівників дошкільного закладу покращена матеріально-технічна база дошкільного закладу. За рахунок бюджетних коштів здійснено передплату періодичних видань на суму 500 грн., закуплено медикаментів та медичного обладнання на суму 2400 грн , придбано матеріалів для ремонтних робіт на суму 80 тис.грн.

Але ще є ряд проблем, які потребують фінансування:

· капітальний ремонт фасаду

· реконструкція покрівлі;

· капітальний ремонт тіневих навісів;

· заміна труб в підвальному приміщенні;

· встановлення автоматичної пожежної сигналізації;

· встановлення блискавковідводу.

Всі звернення та пропозиції батьків до адміністрації закладу вчасно розглядалися та оперативно вирішувалися.

Аналізуючи професійні досягнення та проблеми навчального заклад)', плануючи роботу на новий навчальний рік, нами буде враховано всі аспекти розвитку, виховання й навчання дітей. План роботи дошкільного закладу на 2019 - 2020 навчальний рік - надійний путівник у реалізації поставлених питань.

Кiлькiсть переглядiв: 756

Коментарi