Сучасний погляд на садочок.

Які батьки не хочуть для своєї дитини кращого майбутнього? Більшість постає перед дилемою: якомога раніше залучити малюка до наук або подарувати йому дитинство? А, як з'ясовується, немає. Спеціалістам відомо, що здібності дитини, не виявлені своєчасно і не підтримані педагогами, з віком стають слабкішими.

/Files/images/0961.jpg

Ось уже 13 років наш дошкільний заклад навчає малюків читати за методом М. О. Зайцева. У садочку запроваджено освітню технологію, у якій немає «зобов'язалівки». Ми не нав’язуємо дітям своїх орієнтирів, а допомагаємо побачити і оцінити їх – найзручніший шлях дитина побачить сама. Діти вчаться граючись – це ключ до істини.

Діти працюють маленькими групами, де можуть спілкуватися одне з одним і середовищем, яке їх оточує. Не можна дітей примушувати заучувати. Треба, щоб вони розуміли те, що вивчають.

/Files/images/0959.jpg

Групи з невеликою кількістю дітей – основа якісного навчання. Такі групи дають можливість індивідуального підходу до кожної дитини, зменшують психологічне навантаження на дитину, створюють здорову атмосферу її розвитку.

/Files/images/0960.jpg

Ми прагнемо зробити так, щоб навіть у дитячому садку читання стало духовною потребою дитини.

/Files/images/0956.jpg

Кожна дитина індивідуальна, розвивається своїм темпом, поступово, крок за кроком… кожен малюк формується на свій лад.

/Files/images/0964.jpg

/Files/images/0939.jpg

В кожній групі створений центр навчання грамоти, де розміщені таблиці та кубики М.О.Зайцева.

/Files/images/0946.jpg

Гра – це основна робота, яку виконують діти. Для малят навчання – гра і, навпаки, гра – навчання. Це нероздільні процеси. Методика М.О. Зайцева по навчанню дітей читання розглядає гру як основу навчального процесу, під час якого використовуються матеріали у центрі навчання грамоти.

Кiлькiсть переглядiв: 339

Коментарi