/Files/images/Изображение 024.jpg

Я - Психолог

Я, Гараз Тетяна Миколаївна, працюю практичним психологом більше 4 років в дошкільному навчальному закладі №3 «Веселка».

Як на мене, бути психологом - означає жити за принципом: ніщо людське мені не чуже.

Зростаючи професійно, звертаю увагу на процес самопізнання, бо не можливо зрозуміти інших людей, не розуміючи себе.

Опановуючи професію психолога, зрозуміла, що в цій роботі не має шаблонів. Є стандартні методики, принципи організації діяльності, але пріоритетні напрямки роботи кожен психолог обирає самостійно. А це потребує досвіду, теоретичних знань, практичних навичок, і що важливо, творчого пошуку і головне любити і поважати дитину, як особистість. Тому першою сходинкою у професійному становленні вважаю особистісне зростання, другою – набуття професійної компетентності, а третьою – творчий пошук. Але важливо також розуміти, що у професійному зростанні останньої сходинки не існує.

Професію психолога обрала, знаючи, що на нього покладаються великі обов’язки. Та коли почала працювати, зрозуміла, що це не тільки складна але й дуже цікава професія. На першому етапі діяльності постало питання: визначити, під яким кутом зору спрямувати свою роботу з дітьми і дорослими, як зробити це так, щоб охопити всі сторони і всі сфери життєдіяльності садка, на чому слід акцентувати увагу в першу чергу.

Я люблю свою роботу, дітей, не шкодую для них сил, здоров’я, часу. Намагаюсь бути сміливою у поглядах, справедливою в діях, вимогливою і лагідною.

Мій девіз в роботі: «Найкращий спосіб допомогти дитині – зробити її щасливою».

Нормативно-правові акти та документи,

які регламентують роботу практичного психолога

1. Етичний кодекс практичного психолога.

2. Декларація прав людини.

3. Конвенція ООН про права дитини.


Психологічна служба діє відповідно до статей 21, 22 Закону України "Про освіту" та нової редакції Положення про психологічну службу системи освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009 р. № 616, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07. 2009 р. за № 687/16703.

Накази
Міністерства освіти і науки України


1. Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України (від 03.05.99 за № 127).

2. Про затвердження Типового положення про центри практичної психології і соціальної роботи (від 15.08.2000 за № 386).

3. Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів (від 19.10.01 за №691).

4. Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України (від 20.04.03 за №330).

5. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів (від 08.12.05 за № 1/9-70).



Листи
Міністерства освіти і науки України



1. Про планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України (від 27.08.2000 за № 1/9-352).

2. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів (від 08.12.05 за № 1/9-701).

3. Про статистичний звіт, нормативи часу на основні види робіт соціальних педагогів; річний та щоденний облік роботи практичних психологів і соціальних педагогів (від 05.03.08 за № 1/9-128).

4. Про розрахунок чисельності посад практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів селищ міського типу (від 07.10.07 за № 1/9-624).

5. Додаток 1 до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від „22"липня 2011 р. № 1/9-562 Про стан психологічної служби системи освіти України

Поцікавтеся.....

Кiлькiсть переглядiв: 322

Коментарi